woensdag 22 mei 2013

Energie

Alles is energie. 
En als gediplomeerd energetisch coach kan ik deze energie lezen. Ieder mens heeft namelijk een energetisch veld (aura/chakra's). Dit veld kan worden waargenomen (readen) en vertelt over het welzijn van degene die ‘gelezen’ wordt. Door de waarneming kan snel een beeld verkregen worden waar in het energieveld verstoringen zijn of waar de energie goed doorstroomt. Alleen al door het benoemen daarvan kunnen helende effecten optreden: fysiek, emotioneel en mentaal.  

Wat doe je dan precies en wat kan je mij vertellen, vroeg iemand laatst aan mij. Hij keek mij wat bevreemd aan. Op zo'n moment voel ik de drang om duidelijk te maken wat voor een positieve en snelle werking een reading heeft. Het werken met energie kan voor mensen vaag zijn, omdat het niet tastbaar is en ik wil graag delen dat het concreet resultaat oplevert en inzichten geeft.

Ik legde uit dat ik energie lees aan de hand van waarnemingen: ik zie bijvoorbeeld beelden, symbolen, kleuren. Informatie komt binnen via mijn intuïtie (of zesde zintuig) en dat spreek ik uit. Dit zijn geen dingen die ik zelf verzin, maar doordat ik mij energetisch afstem op de ander, komt deze informatie 'uit de ander'. Doordat ik mogelijk lastige thema's uitspreek, gaat de energie bij de ander anders stromen en treedt healing op. Mijn gesprekspartner keek mij gelukkig iets minder glazig aan...


De meest bekende vorm van energetisch coachen is die van personen. Echter, ook voor bedrijven is dit een snelle en efficiënte manier om inzichten te verkrijgen. Een bedrijfsreading kan worden gebruikt bij een specifieke vraag of voor bijvoorbeeld doorlichting. Waar stroomt de energie goed door en waar niet. Waar kunnen veranderingen in worden aangebracht. Er kan van alles naar boven komen, van verstoorde werkrelaties die een afdeling belemmeren om op gewenst niveau te functioneren tot ziekteverzuim. Voor zowel particulieren als bedrijven geldt dat het na de reading zelfreflectie van de betrokkenen vraagt, de bereidheid om dingen onder ogen te zien en eigen verantwoordelijkheid te nemen.


Wil je als particulier, ZZP-er of bedrijf een energetische reading ervaren of wil je meer informatie, neem dan contact met mij op.

Warme groet,
Karin Witte






Geen opmerkingen:

Een reactie posten