woensdag 3 april 2013

Bloggen of toch niet?

Mijn eerste blogsite bleek niet zo'n succes. Nadat ik heel enthousiast mijn eerste blog geschreven had, kon ik niet meer inloggen. Na tig keren proberen met dezelfde inloggevens (ken je die spreuk van die ezel?), heb ik het opgegeven. Hm, een teken dat dit niet voor mij is weggelegd? Of een les in 'niet opgeven'? Ik ga maar uit van dat laatste. Ik heb nu wel een tweede kans om mezelf voor te stellen. Never get a second chance to make the first impression...voor mij wel ;-)

In mijn praktijk voor bewustwording begeleid ik mensen die bewuster in hun eigen leven willen staan. Mensen die zichzelf willen ont-wikkelen. Mensen die uit hun hoofd en in hun hart willen en niet goed weten hoe ze dat kunnen doen. Heb ik dan de wijsheid in pacht? Nee, niet voor hen, wel voor mezelf. Iedereen heeft nl. zijn eigen wijsheid. Iedereen weet diep van binnen wie hij of zij werkelijk is, vanuit het hart. Zonder maskers, opvoeding, sociaal wenselijk gedrag, egotripperij etc.

En ik begeleid mensen om die eigen wijsheid te ont-dekken, aan te spreken en er uiteindelijk naar te leven. Omdat ik zelf dit transformatieproces heb doorlopen, kan ik mijn ervaringen en wijsheid delen en op die manier ondersteunend zijn. Ik werk op basis van oordeelloosheid, gelijkwaardigheid en vertrouwen. Mijn hooggevoeligheid, helderwetend-, helderhorend- en helderziendheid helpen mij om de ander dichter bij hun ware kern te laten komen. En te laten ervaren dat die kern er helemaal mag zijn.

De vraag die ik stel is 'Wie ben jij'? Afhankelijk van het antwoord weet ik of iemand in zijn of haar hoofd of hart zit... Nieuwsgierig naar het antwoord? Deze zal ik geven in mijn volgende blog.

Warme groet,
Karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten